Friday 15 August 2014

Sejak akhir-akhir ni

Assalamualaikum wbt.

Omaigashhhhh. rindunya nak berimaginasi kat sini. Poyo budak ni poyo. Dah tetiap hari dok muncul dekat sini. kejap kejap blog updated. takdo koje lain ke? Okey annoying.

Today iam so tired ohhh. *bajet*. Nak tahu tak? Waa dah jemu nak hadap skrin yang bercahaya ni. Tadi cakap rindu. Sekarang dah jemu. Okey boleh baling blogger ni dengan bantal yang superb lembut.

Mood nak berkarya hilang begitu saja. ~~~~~~~~~~ terbang macam burung. Begitu jugak perkongsian tentang ilmu yang superb berguna untuk ummah. Leteran-leteran manja. Syok sendiri~~~ 

Eh nampaknya kategori 'syok sendiri' tu tetap ada. 

Otak saya tak bekerja dengan jayanya akhir-akhir ni. Susah nak imaginasi tahap akif-haifa yang sungguh la 'akif-haifa tu apa?'. Tak follow blog saya so anda taktauuu. Dah kebuntuan ayat untuk bersastera bagai.

Ada perkara yang ehem ehem. Busy sekarang ni busy!! Dua lamaran. Cuma boleh ada satu pilihan. +__+ Macam biasalah kan. Dua hero. Takkan nak pilih kedua-duanya. Ohh sungguh aku tamak.

Dan pilihan itu telah pun saya pilih berpaksikan redha daripada mak abah. Preparation 1/3 saja nii. 

'Dah bersediakah aku?'

Allah sebaik-baik perancang. Ya. Kita siapa nak menolak takdir? Sedangkan takdir itu tiada yang mampu mengubah selain Dia? Bersyukur dengan aturannNya lebih baik daripada merungut tak tentu pasal.

Aku ni kononnya nak buat kejutan laa. Okey hambar. Hang memang selalu hambar. Lonely forever. 

Insomnia. Aku kena insomnia!! Susah sangat nak tidur sejak akhir-akhir ni. Why mesti 'sejak akhir-akhir ni'? Why? Sejak akhir-akhir ni aku dah berubah? Maybe. I got lamaran already. So, sejak akhir-akhir ni dan seterusnya agak hambar suasana blog ni.

Sebab.

Ada laaa.

Rahsia.

Cehhh. Main rahsia. Konon. Meh kita tengok rahsia ni boleh simpan sampai bila.

....

Martabatkan Bahasa Kebangsaan!! Hidup Bahasa Malaysia! err Okey tetiba jaa. 

But, for sure ada kaitan dengan 'sejak akhir-akhir ni'.

....
Leaved.

No comments:

Post a Comment

Self Service

Assalamualaikum. sumber: Google Hailee Steinfeld, Love Myself Malam yang panas suam-suam gitu. Kalau dapat update post baru sambi...