Friday 8 August 2014

'Hati' again

Assalamualaikum. Selamat petang. 

Kali ni menulis tanpa motif lagi kot. Why? 

Entah.

Tuan tanah sendiri tak tahu. Otak kosong. Asyik  perhati orang saja. Jaga-jaga. 

Nak sembang kosong. Memang otak macam tak boleh digest nak buat ayat skema. Maybe bahasa yang agak rude? Eh, tak boleh tak boleh. Hancur blog aku kalau main kasar dalam ni.

Slow talk. Macam mana nak kosongkan hati kita? Ek enaaaa. Bukan ke hati aku tengah kosong ni. 

Sis, Bro..Pernah tak tengok lelaki/perempuan tanpa perasaan. I mean sometimes kan kita ada perasaan macam bajet falling in love gitu. Ternampak yang okey automatik hati kita akan 'okey'.

Pernah tak rasa penat untuk ada perasaan macam tu? 

Fuhhh. Aku tanya soalan direct edisi ke berapa ni. Honestly, aku penat. Mudah sangat nak suka orang. Haihh. Dah la suka. Pastu pepandai pulak taruh harapan dan keinginan palsu. Yakssss

Save me from this world yang maha make my heart rasa macam ...... *Psiko aku ni psiko*

"Alah, abaikan ja. Buat tak tahu,"

Nak suruh aku abaikan perasaan yang konon 'falling in love' tu? Dah lama aku buat. And jujur, tak berkesan. Dilema wanita. Sigh.

Kalau dah ada jejaka sehensem dan sesedap suara Sam Smith depan mata. Tipu sangatlah kalau buat dont know. At least aku akan excited buka cerita 'falling in love with this pakcik' dekat my sis. Hee. 

Dah tu macam mana? Dilema wanita. Sigh.

Problem~~~Ariana Grande.

Stop here, Nisak. Cukuplah dengan jiwa yang superb kacau tu. Orang lain tak kisah pun. Habis kuat, 'budak ni takda kerja lain ka selain merapu dalam blog ni'. Okey, sigh.

....
.
....
.
....

Macam cantik pulak aku buat gap kat atas. @_@ Nobody care.

Semalam someone text aku. Then, dia buat pengakuan dan bagi pesanan yang bermakna untuk aku. Huuuu. *macam romantik jekk* Aku macam .... "Yeayy!! Tak sabar nak tunggu hari tu tiba".

At the same time. Nervous ahh. Why cepat sangat. Aku tak puas lagi bermesra dengan family aku. ...................Dah nak dapat family baru. Ohsem!










Okey jangan think yang bukan-bukan. This is the real one.

15888- "RM0.00 UPU: Semakan ke IPTA Lepasan STPM/Setaraf sesi 2014/15 mulai 12tgh hari 12/08/14. Layari http://upu.moe.gov.my atau taip: UPU RESULT (NoKP) & SMS 15888.

Surprise tak? Hehe. Perasan tak post kali ni nampak macam otak aku masuk ayer. To be honest, kekadang mood di pengaruhi music.

Nahhh bukti.

Radioactive by Imagine Dragons.
...
Sekian. Adios! 

No comments:

Post a Comment

Self Service

Assalamualaikum. sumber: Google Hailee Steinfeld, Love Myself Malam yang panas suam-suam gitu. Kalau dapat update post baru sambi...