Wednesday 6 August 2014

Projek Kita

Assalamualaikum wbt. 

Apa khabaq? *senyum lebar* *kononnya tengah bahagia la tu*

Apa motif menaip malam ni? Sesi luahkan perasaan Terapi jari kot. Takda motif. Rasa macam nak menaip sampai bila-bila. Bulih dok?

*Sampaikan Rindu- Izzue Islam ft. Syarifah Sakinah*

Boleh abaikan tulisan kecik di atas. Just nak gitau tengah heart feeling dengan lagu serba jiwa kacau tu. Heee (^_^)v ....................Kau ada?

Sekarang musim countdown bagi kami-kami geng matrikulasi dan asasi. Sebab?

Cuti kami tinggal tak sampai sebulan pun. T_T

Tarikh yang di tunggu bakal tiba. 12/8 . UPU&USM day.

Otak jammed memikir 'Depa campak aku ke mana agaknya?'. Wallahu'alam.

Moga Allah permudahkan segala urusan kita. Takdir Allah takda siapa boleh tolak. Dia dah aturkan segala yang terbaik untuk kita. Apa-apa hal tak puas hati, talk to Allah. Melainkan diri sendiri belajar redha dengan ketentuan-Nya.

Apabila perlu buat keputusan yang serius, berfikirlah dengan tenang. Di samping jangan lupa komunikasi dengan Dia yang menentukan. 

Good luck to you. 
...

Ada projek untuk kalian dan saya.

Cuba pergi soal selidik orang yang dah berjaya. Dengar apa yang mereka cerita di sebalik kejayaan mereka. Ambil iktibar. Jangan lupa save dalam hati, lock dalam otak.

Tak mencabar pun kan projek yang ni. Sebab saya nak kita sama-sama berjaya. Macam orang yang dah berjaya tu. Dengan doa usaha yang luar biasa kita pasti berjaya. Biidznillah. :)

...
Hati loaded dengan happiness. Sebab dapat talking dengan kamu di sini.

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Self Service

Assalamualaikum. sumber: Google Hailee Steinfeld, Love Myself Malam yang panas suam-suam gitu. Kalau dapat update post baru sambi...