Saturday 6 April 2013

nama blog aku tertukar pulak =,="

uikkkks :D sejuta kemaafan ku pohon.....hehehe. nama blog aku ni tertukar pulak . cantik kan bila guna nama sendiri yang indah lagi rupawan? heyyy! angguk please . :) masa tengah design blog tadi aku terfikir nak tukar nama blog sekali . bukannya apaaa...tadi aku search kat google, berjabu naik gadiskampong . ingat kan aku sorang ja gadiskampong . hehehe . takpa, it's okay aku dah tukar . aku dah taktaw la macam mana nak creative kan lagi blog aku ni...........aku nak minta tolong dekat orang yg pro pun, aku rasa depa tak layan orang macam aku . minta tolong kawan? boleh jaaa. tapi..........aku takmaw kawan aku tahu la pasal blog ni . buat masa ni laaa . errrrrr , apa lagi hah nak tulis(sambil tongkat kepala) ahah! aku comeyy :D . hahaha. readers mesti kata aku syok sendiri . nak tulis sikit lagi boleh? resah hati pabila terfikirkan CRUSH aku . nak tahu about my crush? siapa crush yang aku maksudkan? crush aku lelaki or perempuan? umur berapa? cantik or hensem tak? tengok post aku lepas ni kayyy . :D
K bye! Salam . :)

No comments:

Post a Comment

Self Service

Assalamualaikum. sumber: Google Hailee Steinfeld, Love Myself Malam yang panas suam-suam gitu. Kalau dapat update post baru sambi...