Friday 12 April 2013

Kawan Tetap Kawan

Assalamualaikum and haii you . now pukul 1:20 a.m. . aku dengan bangganya mengisytiharkan bahawa aku akan jadi Zoro tak lama lagi . erk? . yup, Zoro sebab suka sangat berjaga sampai lewat malam . kata mereka yang seusia dengan aku, tak remaja ar kalaw tidur awal . woooo ada juga ya pembicara begini . *aku la tuu* awat? tak paham? *ignore* .

my life takda la owesome sangat kalaw aku nak cerita pun . nak story pasal cinta? huuuu, aku blur bab ni . so, aku lebih suka bagi nasihat jepp . nasihat pasal apa yaaa . hmm . aku rasa my life boleh kot jadikan bahan untuk nasihat . hah! KAWAN . dua tiga hari ni lah kan , aku asyik terfikir pasal kawan2 aku jaa . macam mana depa layan aku dulu . macam mana aku layan depa . and so on laaa .

fikir pasal kawan sepatutnya yang baik2 kan . tapi, aku rasa aku ada perasaan tak puas hati dekat kawan aku . sampai aku pernah cakap dengan diri aku sendiri, aku dah tawar hati dengan kawan2 aku . but, WHY? kita sepatutnya dah taw kan...nobody is perfect . inilah jadinya kalaw asyik fikir negatif jaaa . ku akui aku memang berfikiran sempit plus negatif . take a note ya . POSITIVE THINKING BRING US TO GOOD AND BETTER LIFE .

tak kira la baik ataupun buruk kawan kita tu, kita kena selalu ingat dalam setiap doa kita jugak . even kawan kita tu kaki mengumpat plus mengutuk kita, kawan tetap kawan . tanpa kawan happy kah hidup kita? kawan yang dok mengata kita tu jugak la yang selalu tadah telinga dia untuk dengar setiap bicara kita . sama ada dia dengar atau tak bicara kita tu lain cerita laa . tu hal dia . orait, got to go . K,Bye! Salam.

No comments:

Post a Comment

Self Service

Assalamualaikum. sumber: Google Hailee Steinfeld, Love Myself Malam yang panas suam-suam gitu. Kalau dapat update post baru sambi...